Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Στο φως το συγκλονιστικό σημείωμα του αυτόχειρα



http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=188098
Το πλήρες κείμενο του σημειώματος έχει ως εξής:


«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι΄αυτήν.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου).»

Το protothema.gr φέρνει στο φως την ιδιόχειρη, συγκλονιστική επιστολή του 77χρονου συνταξιούχου Δημήτρη Χριστούλα που έβαλε το πρωί τέλος στη ζωή του στο Σύνταγμα.

Η κοινή γνώμη μένει άφωνη από τις αναφορές, ενώ πέραν από το περιεχόμενο του σημειώματος, συγκλονίζει και η επικοινωνία που είχαμε με την κόρη του αυτόχειρα, κυρία Έμμυ Χρυστούλα.

«Η ιδιόχειρη επιστολή που άφησε ο πατέρας μου τα λέει όλα. Μία επιστολή άφησε σε μένα στο σπίτι και άλλη μία, με το ίδιο περιεχόμενο, την είχε μαζί του», αποκαλύπτει…

Στην ερώτηση εάν η ίδια είχε κάποιες ενδείξεις για αυτό το τραγικό περιστατικό απάντησε: «Δεν είχα κάποια ένδειξη για αυτό που συνέβη.

Δεν θα ήθελα να μιλήσω περισσότερο. Το θέμα είναι αυτό που συνέβη και όπως εκείνος το έχει φιλτράρει και το έχει αποδώσει στα γραφόμενα του. Η διάσταση που ήθελε να δώσει ο πατέρας μου σε αυτό το συμβάν περιέχεται στην επιστολή αυτή»… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου