Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Λαφαζάνης: Είμαι κατά του ευρώ

Παραθέτω ένα απόσπασμα από χθεσινή ραδιοφωνική συνέντευξη του Παναγιώτη Λαφαζάνη στον Real Fm:
http://www.parapolitiki.com/
Δελατόλλας: Κάποιοι λένε ότι ίσως είναι άλμα στο κενό και υπάρχει και κάτι που ίσως σας αφορά προσωπικά: Έχω ακούσει πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ να λένε με ειρωνεία θα έλεγα ότι βεβαίως να γίνετε κυβέρνηση και να στείλετε τον κ. Λαφαζάνη στις Βρυξέλλες για να μας πάει στη δραχμή.Προκλητικά το λένε γιατί υποστηρίζουν ότι υπάρχουν δυνάμεις μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ που ποντάρουν ή φλερτάρουν μια τέτοια προοπτική.


Λαφαζάνης: Εδώ στην Ελλάδα έχει σταματήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό να γίνεται οποιαδήποτε συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα. Υπάρχει μόνο μια τρομοκρατία απίστευτη και μυωπική για τη χώρα που πρέπει να βλέπει όλες τις εκδοχές, να ανοίγει τη συζήτηση δημόσια με επιχειρήματα, με διαφάνεια, με νηφαλιότητα. Εγώ έχω καταθέσει μια άποψη εδώ και πάρα πολύ καιρό, που είναι άποψη εικοσαετίας και αν δείτε ένα άρθρο μου το 1998 για το ευρώ και τη Γερμανία.

Όποιος το διαβάσει αυτό θα δει ότι μιλάω για το σήμερα και το ρόλο της Γερμανίας και το ρόλο του ευρώ. Έχω αυτή την άποψη, ωραία.Από κει και πέρα όμως ο ΣΥΡΙΖΑ κινείται με τη συλλογική άποψη, έχει πλειοψηφία και είναι άποψη ισχυρή και τη σέβομαι απολύτως και με βάση αυτή παρεμβαίνω στην πολιτική ζωή με την ιδιότητά μου, άλλωστε εγώ είμαι εκλεγμένος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, δεν είμαι εκλεγμένος με μια προσωπική άποψη. Αλλά ορισμένοι το κάνουν σκόπιμα αυτό διότι είναι κακό να υπάρχουν προσωπικές απόψεις σε όλα τα κόμματα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου