Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Η διακοπές χωρίς το password

Τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές είμαι διακοπές και δεν έχω Ίντερνετ. Επειδή δεν μπορώ να σου κάνω post σου στέλνω carte-postal. Είμαι λίγο down που δεν μπορώ να κάνω downloading. Περνάνε μηχανές και νομίζω ότι είναι μηχανές αναζήτησης. Τζίφος. Σηκώνει κάποιος το χέρι του και νομίζω ότι μου κάνει like. Τα πουλιά μου κάνουν tweet. Οι ψαράδες μου κάνουν tweet. Νομίζω συνέχεια ότι μου κάνουν follow αλλά κανείς δεν με ακολουθεί. Είμαι για μπάνιο βλέπω τους άλλους να κάνουν surfing και νομίζω ότι ανοίγουν σελίδες . Πέταξα κάτι χαρτιά στον κάδο ανακύκλωσης και πήγα την άλλη μέρα να τα πάρω πίσω, αλλά τα είχε πάρει το απορυματοφορο. Με σκουντάvε στα clubs και νομίζω ότι μου κάνουν Poke.. προσπαθώ να μάθω τα νέα αλλά είμαι off line .. πήρα το καινούργιο μου free to go αλλά δεν μπορώ να πάω πουθενά γιατί δεν έχω βενζίνη. Το smart phone μου δεν είναι και πολύ έξυπνο γιατί ξέμεινε από μπαταρία και εδώ που είμαι δεν έχει ρεύμα. Βάζω την Eurobank gold master card στο ATM αλλά δεν βγάζει τίποτα γιατί κανείς δεν με πληρώνει.. έχω ξεμείνει από τα πάντα… δεν μπορώ να δω ούτε τους ολυμπιακούς γιατί εδώ δεν έχουν σήμα HD και δεν ξέρω αν είναι ακόμα αναμμένη η φλόγα, ούτε αν πήραμε χρυσό αργυρό, ούτε αν πήραμε τη δόση από το ΔΝΤ. Δεν ξέρω τι κάνει η τριτοκοσμική κυβέρνηση ούτε αν ο Τσιπρας έγινε πρωθυπουργός γιατί δεν μου κάνει like η Δουρου.. περιμένω το πλοίο της γραμμής να μπω μέσα αλλά έχω ξεχάσει το password… μπορεί όταν γυρίσω στο σπίτι να είμαστε εκτός ευρώ γιαυτο δεν έχω μια μαζί μου… θα περιμένω για καλό και για κακό στο νησί μήπως έρθουν να γυρίσουν καμιά σκηνή να κάνω τον κομπάρσο αλλά το σίριαλ έχει τελειώσει… κάνω το ζητιάνο στους τουρίστες αλλά αυτοί μου ζητανε να ξυριστώ πρώτα… πάω στη Farmervillage του γείτονα αλλά δεν βρίσκω να μαζέψω τίποτα … κάναμε group με έναν ισπανό μια ιταλίδα και μια ιρλανδέζα αλλά κανένας δεν μας κάνει like… έχουμε ξεμείνει στο νησί … περιμένουμε το επόμενο eurogroup μήπως και μας στείλουν δραχμές πεσσός ή λιρέτες οι δικοί μας αλλιώς θα ξεκινήσουμε Farm village αν και το βλέπω χλωμό, γιατί στην άμμο δεν γίνετε τίποτα….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου