Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Ψαριανός (ΔΗΜΑΡ): Αν δεν ψηφίσουν όλοι «παρών» εγώ θα ψηφίσω «ναι»

Την πρόθεσή του να υπερψηφίσει τα μέτρα σε περίπτωση που υπάρξουν βουλευτές της ΔΗΜΑΡ που δεν θα ακολουθήσουν την κομματική γραμμή και δεν ψηφίσουν «παρών», γνωστοποίησε ο Γρηγόρης Ψαριανός.

«H πρόταση μου στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΔΗΜΑΡ ήταν να ψηφίσουμε ναι στα μέτρα και ναι στον προϋπολογισμό. Όμως αυτή η πρόταση δεν πέρασε και όλοι οι βουλευτές δεσμευτήκαμε ότι θα ακολουθήσουμε την ίδια γραμμή. Να πούμε "παρών" στο πολυνομοσχέδιο και ναι στον προϋπολογισμό. Αυτό λοιπόν θα κάνω και εγώ», δήλωσε ο βουλευτής στο nocomments.gr.

Παράλληλα ο Γρηγόρης Ψαριανός τόνισε πως εάν κάποιος από τους συναδέλφους του στην ΔΗΜΑΡ αλλάξει στάση και δεν ψηφίσει το πολυνομοσχέδιο, τότε ο ίδιος θα ψηφίσει «ναι» στα μέτρα.

«Παρόλο που διαφωνώ με τα εργασιακά είχα αποφασίσει να ψηφίσω ναι. Όμως θα ακολουθήσω τη γραμμή του κόμματος. Εάν όμως κάποιοι αλλάξουν στάση και δεν τηρήσουν τη δέσμευσή τους τότε και εγώ θα κάνω αυτό που είχα αποφασίσει»,συμπλήρωσε.

Πηγή: Ψαριανός (ΔΗΜΑΡ): Αν δεν ψηφίσουν όλοι «παρών» εγώ θα ψηφίσω «ναι» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/75385#ixzz2BSrWnW3a

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου