Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Δημόσια ΚΤΕΟ εναντίων Ιδιωτικών και τι σημαίνει αυτό…

Το κλείσιμο των κρατικών ΚΤΕΟ μελετά πλέον ο υπουργός Υποδομών κ. Μ. Βορίδης, καθώς θεωρεί ότι το δημόσιο δεν έχει κανέναν λόγο να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου και να απασχολεί συνεργεία.

Οπως δήλωσε, απαντώντας σε ερώτηση της...
βουλευτού Εβρου του ΠαΣοΚ κυρίας Ολγας Ρενταρή - Τέντε, «δεν υπάρχει κανείς λόγος το κράτος να παρέχει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου διατηρώντας συνεργεία». όχι και συνεργεία ρε φίλε....


«Δεν ξέρω γιατί το κράτος πρέπει να διατηρεί συνεργεία. Δεν ξέρω για ποιο λόγο πρέπει να κάνει αυτήν τη δουλειά» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών.

«Η θέση μου είναι ότι αυτή η παροχή υπηρεσίας πρέπει να σταματήσει, ειδικώς όταν η υπηρεσία αυτή παρέχεται ήδη από τον ιδιωτικό τομέα» σημείωσε και συμπλήρωσε ότι η πρόθεσή του είναι «να σταματήσει να παρέχεται αυτή η υπηρεσία από το δημόσιο».

Ο κ. Βορίδης υπογράμμισε ότι «κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ δεν είναι πιστοποιημένο» και επισήμανε ότι «είναι ένα ζήτημα να αποφασίσουν οι περιφέρειες τι θέλουν να κάνουν τους συγκεκριμένους εργαζομένους»

«Ακόμα και καλά να λειτουργούν, ακόμα και υποδειγματικά να λειτουργούν, είναι μία δραστηριότητα που δεν υπάρχει λόγος να την κάνει το ελληνικό Δημόσιο. Και αυτό είναι που λέω ότι πρέπει να σκεφτούμε ξανά. Πρέπει να σκεφτούμε ξανά τι ακριβώς θέλουμε να κάνει το κράτος» σημείωσε ο υπουργός.

Μάλιστα, πρότεινε να καταργηθεί το τέλος του 10% που καταβάλλεται για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων, καθώς, όπως είπε, «είναι ένα απομεινάρι που ουσιαστικά επιβαρύνει επιχειρήσεις και τις μεταχειρίζεται τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις με τρόπο διαφορετικό απ' αυτόν που μεταχειριζόμαστε όλες τις άλλες επιχειρήσεις».

«Πρέπει να μειώσουμε τη λειτουργία του Δημοσίου, πρέπει να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία του, πρέπει να αποδεχθούμε ότι το ελληνικό Δημόσιο θα κάνει λιγότερα πράγματα και πιο αποτελεσματικά απ' ό,τι έκανε μέχρι χθες και, επομένως, πρέπει όλοι να μπούμε σε μία τέτοια λογική και φιλοσοφία» κατέληξε ο υπουργός...

Η άποψη μας είναι ότι οι υπηρεσίες των δημοσίων ΚΤΕΟ είναι κατώτερες από των ιδιωτικών και χωρίς πιστοποίηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι εργαζόμενη δεν κάνουν καλά και υπεύθυνα την δουλεία τους. 

Βέβαια στο παρελθόν, μπορεί ακόμη και σήμερα να γίνονται πολλές παρατυπίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αντίστοιχα φαινόμενα δεν μπορούν να γίνουν και σε ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Και φυσικά όμως τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν είναι συνέργεια όπως δεν είναι συνέργεια και τα ιδρωτικά…. 
Εξάλλου σήμερα η πίττα των δημοσίων ΚΤΕΟ είναι αρκετά μικρή. Και φυσικά τι θα γίνουν οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτά? Μήπως όμως αν κλείσουν τα Δ.ΚΤΕΟ αφεθούν μόνοι τους οι ιδιώτες και ανεβάσουν τις τιμές καθώς ως γνωστό τώρα τα δημόσια ΚΤΕΟ ανταγωνίζονται μόνο στην τιμή…..!!!!
Τώρα όσο αφορά το 10% υπέρ του δημόσιου μάλλον θα πρέπει να διατηρηθεί γιατί το περιθώριο κέρδους των επιχειρηματιών είναι αρκετά μεγάλο πλην εξαιρετικών περιπτώσεων με αυξημένο ανταγωνισμό. Αν είναι όμως και καταργηθεί μήπως θα πρέπει να πέσουν και οι τιμές?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου