Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Μ'έχει χτυπήσει κι εμένα η κρίση... δεν είμαι Τσουκαλάς ούτε μέλος του Συριζα, ενάς φτώχος και τίμιος Νεοδημοκράτης είμαι..

 
Πήγα μια βόλτα για να φορτίσω τις μπαταρίες...
Ως έναν πτωχό και μοναχικό συνταξιούχο παρουσίασε τον εαυτό του ο Μιχάλης Λιάπης." Μ'έχει χτυπήσει και μένα η κρίση" είπε στους δημοσιογράφους και...
πρόσθεσε πως τις πινακίδες τις έχει καταθέσει από τον περασμένο Αύγουστο και σήμερα βγήκε μια βόλτα με το αυτοκίνητο για να φορτίσει τις μπαταρίες του...

άκουσα για τα μύρια του Τσουκαλά και πήγα μια βόλτα να συλογιστώ τι έκανα τόσο λάθος εγώ ενας καπιταλιστής και έφτασα να μην έχω αμάξι και ο συνδικαλιστής βρώμο Συριζαιος πρώην Πασοκος Τσουκαλάς να τσεπώνει έτσι τα μυρια... να εχει γίνει το πρώτο πουρό και να τρέχουν πίσω του τα γκομενάκια και έγω ενας bon viveur να μην έχω μια... κατάρα... πως αντέχω δεν ξέρω...  βαλτε μεσα να πληρώσω.... βάλτε μαζι με τον σύντροφο Ακη να πνήξουμε τον πόνο μας ... μας έχωσαν μεσα άδικα εμας τα φτωχά μπατίρια του καπιταλισμού... 
 


.............

 

Η στιγμή της σύλληψης του Λιάπη...


 
 
Κάμερα ασφαλείας κατέγραψε τη στιγμή,κατά την οποία ο Λιάπης παραβιάζει το stop και ξεχύνονται πίσω του οι μοτοσυκλετιστές της ομάδας ΔΙΑΣ.
Στο βίντεο που...

 
 
παρουσίασε ο Alpha φαίνεται το Touareg να περνάει μπροστά από τη κάμερα,και στη συνέχεια να εμφανίζεται στη περιοχή περιπολικό της τροχαίας της Αγίας Παρασκευής.Στο τελευταίο πλάνο, ο Λιάπης που πια έχει παραδοθεί στους αστυνομικούς ακολουθεί με το Touareg το περιπολικό της τροχαίας ενώ πίσω του ως φρουρά ασφαλείας για να μη τη κοπανήσει ακολουθούν οι άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ...
 
 
 
 
Ξεφτίλα.Με χειροπέδες στον εισαγγελέα ο Λιάπης...



 
 
Οδηγήθηκε πριν από λίγο με χειροπέδες στα χέρια στα δικαστήρια ο πρώην υπουργός Μιχάλης Λιάπης. Έκρυβε μάλιστα τις χειροπέδες με...

ένα μπουφάν που είχε περασμένο πάνω από τα χέρια του.
Ξεφτίλα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου