Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Βαμβουνάκης: Ο άνθρωπος που ενοχλούσε για τις ΜΚΟ...


"Tιμωρούμαι διότι οι εισηγήσεις και αντιρρήσεις μου για τα αναπτυξιακά προγράμματα στο Λίβανο δεν ήταν ευχάριστες στον Υφυπουργό κ. Ε. Στυλιανίδη"...
Ο Έλληνας Πρέσβης που προειδοποίησε για το σκάνδαλο με τις ΜΚΟ και το πλήρωσε με...
την μετάθεσή του ξεκαθαρίζει σημαντικές πτυχές του σκανδάλου
Όλα όσα αναφέρει ο Πρέσβης:

1. Υπηρέτησα ως Πρέσβυς της Ελλάδος στο Λίβανο από τις 29 Ιανουαρίου 2004 έως τις 30 Απριλίου 2006. Κατά τη διάρκεια της εκεί θητείας μου, υπήρχαν στο Λίβανο εννέα (9) ‘’αναπτυξιακά προγράμματα’’ της ΥΔΑΣ / ΥΠΕΞ, μεταξύ των οποίων αυτά του ‘‘Διεθνούς Κέντρου Αποναρκοθέτησης’’ και της τότε ΜΚΟ ‘‘Ευρωπαϊκό Κέντρο Δημοσίου Δικαίου’’ του καθ. Σπ. Φλογαϊτη, που στη συνέχεια μετετράπη σε Διεθνή Οργανισμό (‘‘Ευρωπαϊκός Οργανισμός Δημοσίου Δικαίου’’).

2. Για κανένα από τα 9 αυτά προγράμματα δεν ζητήθηκαν ποτέ από την Πρεσβεία εισηγήσεις, Εκθέσεις προόδου, θεωρήσεις παραστατικών δαπανών ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο. Και για τα 9 αυτά προγράμματα, με δική μου πρωτοβουλία, πραγματοποίησα επιτόπιους ελέγχους και διαπίστωσα ότι το ‘‘έργο’’ που επιτελούσαν ήταν ουσιαστικώς (ή και παντελώς) ανύπαρκτο. Όλες ανεξαιρέτως οι γραπτές εισηγήσεις μου και αιτήσεις στοιχείων από την ΥΔΑΣ, - που εκοινοποιούντο πάντα στον αρμόδιο τότε Υφυπουργό Εξωτερικών Ευρ. Στυλιανίδη - , παρέμειναν αναπάντητες. Παρ’ ότι μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις είχα επιδείξει ιδιαίτερη επιμονή, με την αποστολή υπενθυμιστικών εγγράφων και τηλεγραφημάτων.

3. Δύο χρόνια μετά την ανάληψη υπηρεσίας μου στο Λίβανο (και ενώ όλοι μου οι προκάτοχοι είχαν υπηρετήσει εκεί επί 4 τουλάχιστον έτη), αποφασίστηκε η μετάθεσή μου στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΞ. Έστειλα τότε στο Υπουργείο, στις 29.3.2006, την υπ’ αριθμ. 1340.21.ΑΣ 380 Αναφορά που κατέληγε ως εξής : ‘’ Εφ' όσον δεν μου διευκρινιστεί εγγράφως ότι ανακαλούμαι για τυχόν υπηρεσιακή μου ανεπάρκεια, θεωρώ ότι τιμωρούμαι διότι οι εισηγήσεις και αντιρρήσεις μου για τα αναπτυξιακά προγράμματα στο Λίβανο δεν ήταν ευχάριστες στον Υφυπουργό κ. Ε. Στυλιανίδη.''

Υ.Γ. : Υπογραμμίζω ότι πλην των ‘‘αναπτυξιακών προγραμμάτων’’, είχα οχλήσει το 2004 την ηγεσία του ΥΠΕΞ και με μια άλλη Αναφορά για σοβαρές οικονομικές ατασθαλίες εντός της Πρεσβείας Βηρυττού που αφορούσαν στην περίοδο κατά την οποία ήταν επικεφαλής ο προκάτοχός μου Γ. Γαβριηλίδης (2000-2004). Ουδέν επίσης εγένετο.

Ν. Βαμβουνάκης (Πρέσβυς)

thepressproject.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου