Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΓΑΠ Aν είχα γιοτ και βίλες, σπίτια στα νησιά και τόσα άλλα δεν θα χρειαζόταν να μένω σε ξενοδοχεία

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει η συνέχεια τουδιαδικτυακού διαλόγου που ξεκίνησε μεταξύ του Γ. Παπανδρέου από το Χάρβαρντ και του Χάρη Τσόπανου, το πρώτο τμήμα του οποίου ήδη δημοσίευσε ολόκληρο το Press-gr προκαλώντας αίσθηση. 


Ο πρώην πρωθυπουργός επανέρχεται και σε ένα "ξέσπασμά" του απαντάει (όπως αυτός θεωρεί) για το ποιος ευθύνεται για την οικονομική καταστροφή, τον σημερινό "εφιάλτη" της Ελλάδας, για την οικογένεια και τους συγγενείς του, για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές του, για τα "συμφέροντα" που όπως λέει δεν τον ήθελαν στην εξουσία και ευθύνονται για τη διαφθορά, για τις τράπεζες, τα μίντια, ακόμη και για τα blogs και το ρόλο που παίζουν.


Πρόκειται ουσιαστικά για μια πολιτική παρέμβαση του κ. Παπανδρέου. Και αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε τη συνέχεια αυτού του διαλόγου με τον Χ. Τσόπανο, στις τρεις επόμενες αναρτήσεις που θα συζητηθούν...


Στην απάντησή του, στο τελευταίο e-mail του Χ. Τσόπανου, ο Γ. Παπανδρέου απαντά ως εξής:
Αγαπητέ Χάρη,

προφανώς έχεις διαφορετική άποψη. Θα σε ρωτούσα τι θα αποφάσιζες ανάμεσα σε επώδυνα πολιτικά μέτρα ή στην ολοκληρωτική καταστροφή της Ελλάδας. Αναρωτιέμαι επίσης αν αναγνωρίζεις ότι εγώ και η κυβέρνησή μου κληρονομήσαμε ένα χρέος και ένα έλλειμμα που δεν το δημιουργήσαμε εμείς. Έπρεπε να διαχειριστούμε μία κρίση που μας είχε αφήσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Η προηγούμενη κυβέρνηση έκρυβε το έλλειμμα και απέφευγε τις ευθύνες.

Επομένως ποιος είναι υπεύθυνος για αυτόν τον εφιάλτη της Ελλάδας; Αυτοί που δημιούργησαν αυτή την κατάσταση ή αυτοί που είχαν το θάρρος να λάβουν τις πιο δύσκολες και λιγότερες δημοφιλείς αποφάσεις προκειμένου να σώσουν την Ελλάδα από την καταστροφή;

Σχετικά με τις διακοπές μου, βλέπω ότι πιστεύεις κάθε blog που διαβάζεις. Για το καλό σου, μην είσαι τόσο αφελής.

Αλλά αν είχα γιοτ και βίλες, σπίτια σε νησιά και τόσα άλλα, δεν θα χρειαζόταν να πάω σε κανονικά ξενοδοχεία.

Και ένα τελευταίο σημείο, επειδή αναφέρθηκες στην οικογένειά μου. Δεν ξέρω αν έχεις οικογένεια, αδερφούς, αδερφές, θείους, θείες ή ακόμα και παιδιά. Δεν είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις σου. Μόνο εσύ είσαι υπεύθυνος για αυτά που λες και κάνεις.

Είμαι υπεύθυνος για τις πράξεις μου. Εντελώς υπεύθυνος. Και όπως είπα ό,τι έκανα το έκανα με πόνο και με αίσθημα πατριωτισμού απέναντι στην πατρίδα μου στην Ελλάδα.

Κανείς από τους συγγενείς μου δεν είναι υπεύθυνος για τις πράξεις μου.


http://press-gr.blogspot.gr/search/label/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BD%CF%84%20%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου