Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Το σκέφτηκα το μελέτησα το Μπορώ ... δωρεάν Wifi από τώρα και το 2013


το είδε το μελέτησε το μπορεί ...έχει αρχίσει ήδη πιλοτικά η εφαρμογή του δωρεάν internet wifi στους δρόμους της Αθήνας ... ενθουσιασμός επικρατή στους πολίτες που έχουν δωρεάν wifi...
ορίστε τι μας είπαν οι συμπολίτες μας 
Τάκης:  είμαι χωρίς δουλειά 2 χρόνια, μου έχουν κόψει το ρεύμα, ζω από τα συσσίτια του δήμου, και τώρα έχω δωρεάν wifi τι ευτυχία θεέ μου... επιτέλους βλέπω μπροστά μου μια προοπτική βλέπω να έρχεται η ανάπτυξη, τουλάχιστον την ημέρα γιατί το βράδυ δεν έχω φως...
Θεμιστοκλής Άστεγος : δεν έχω σπίτι, δουλειά, φαΐ, ευτυχώς έχω wifi αλλά δεν έχω τη να φάει... 


Πέτρος ο πολυάσχολος... δεν φεύγω από το παγκάκι κοιμαμε εδώ γιατί έχει δωρεάν wifi στο σπίτι τι να κάνω, εκεί δεν έχει τίποτα, ούτε φως, ούτε νερό, ούτε φαΐ... άσε που χρωστάω 10 ενοίκια... 

Τουρίστες από την ισπανια... φύγαμε από την ισπανια γιατί εκεί υπάρχει κρίση και δεν είχαμε wifi και ήρθαμε στην Ελλάδα ... εδώ τα έχετε όλα super wifi 

φίλε άσε ήσυχο... είμαι χάλια μου κόπηκε η σύνδεση και δεν μπορώ να μπω στο fb 

περιμένω την καινούρια μου tableta για να μπω και εγώ στο internet αλλά δυστυχώς δεν περνάει κανείς να μου κάνει μια δώρο... 

εσείς μπήκατε στο internet ...;;;;; 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου