Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Το τέλειο βιογραφικό VS Αράζω... με τον νόμο

Δυο όχι και τόσο διαφορετικές τοποθετήσεις πολιτών, από το ημερολόγιο ενός ανέργου.

Το τέλειο βιογραφικό
Γεννήθηκα στις 13-3-1988 στην Αθηνα. Αποφοίτησα απο το ΤΕΙ γραφιστικής το 2011. Γνωρίζω άριστα photoshop/illustrator/indesign/premiere/after effects/flash/dreamweaver/corel draw/3d max/maya/html/web design/java/c+/.

Επίσης μπορώ να κρατάω τα λογιστικά βιβλία και να σκουπίζω/σφουγγαρίζω το γραφείο ώστε να μη χρειάζεστε επιπλέον προσωπικό γι' αυτές τις εργασίες. Ακόμη γνωρίζω παραγωγή πολλών ειδών καφέ, όπως capuccino/esspresso/φραπέ/νες (χτυπημένο στο χέρι, να κάνει τον κατάλληλο αφρό).

Έχω εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις. Μπορώ να εργάζομαι αδιάκοπα για πάνω από 12 ώρες συνεχόμενες αδιαμαρτύρητα. Επίσης δεν έχω προσωπική ζωή, δεν έχω φίλους, δεν έχω κοπέλα, δεν σκοπεύω να κάνω οικογένεια ποτέ (οπότε δεν έχω αυξημένες οικονομικές απαιτήσεις), δεν έχω όνειρα πέρα από το καλό της εταιρείας.

Δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν τρώω, δεν χρειάζομαι ποτέ διάλειμμα. Δεν γνωρίζω τι σημαίνει υπερωρία. Μπορώ να μην κοιμάμαι για πάνω από τρεις μέρες για να ικανοποιήσω και τα πιο παράλογα χρονοδιαγράμματα που έχει συμφωνήσει ο εργοδότης μου με τον πελάτη του. Να δεχτώ και τις πιο άσχημες αισθητικές επεμβάσεις στην δουλειά μου, καθώς ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, κι αν θέλει τη φάτσα του πάνω στην κάρτα του, πρέπει να τη βάλω. Να συμμετέχω σε ηλίθια meeting, όπου ενημερώνεται το προσωπικό πvς "η εταιρεία είναι ένα καράβι που μπάζει νερά και πως πρέπει πρώτα να προσπαθήσουμε να κλείσουμε την τρύπα πριν σαλπάρουμε και ανακαλύψουμε νέους κόσμους", πριν προταθεί μείωση αποδοχών.

Τέλος, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω πως δεν ζητάω πανω από 300 ευρώ το μήνα, μπορώ δε να πληρώνομαι και με καθυστερηση 5-6 μηνών, καθώς δεν τρέχουν τα νοίκια (μένω με τους γονείς μου). Είμαι γραμμένος και στον ΟΑΕΔ έτσι ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε κάποιου προγράμματος. Δέχομαι ακόμα και να εργαστώ δωρεάν, καθώς θα έχω την τιμή να δω δουλειά μου δημοσιευμένη. Έχω δίπλωμα ΙΧ και μοτοσυκλέτας, αλλά πούλησα τη βέσπα και το αμάξι είναι ακούνητο ένα μήνα λόγω έλλειψης βενζίνης.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
οσονούπω μετανάστης

Αράζω... με τον νόμο


Θέλω να με συγχωρέσετε εκ των προτέρων γι΄ αυτά που θα σας πω και να μην παρεξηγηθεί κανείς σας. Δεν παίζω με τον πόνο κανενός. Απλά θα καταγράψω και τη δική μου περίπτωση (δεν χρειάζεται να εμβαθύνετε και πολύ σ΄ αυτήν) και να κάνω μια ευχή.

Εγώ, αγαπητοί φίλοι και φίλες, δηλώνω άνεργος γιατί δεν έχω δουλειά, αλλά στην πραγματικότητα δεν θέλω να βρω. Δεν μ΄ αρέσει να δουλεύω και τώρα με την κρίση μ΄ έχει βολέψει η κατάσταση και αράζω ...με το νόμο! Έχουν σταματήσει και να μ΄ αποκαλούν τεμπέλη και να μου σπαν το ηθικό, που έλεγε κι ο μακαρίτης ο Ρασούλης και είμαι πολύ καλύτερα από πριν.

Εύχομαι αδέλφια να έρθουν καλύτερες μέρες για όλους μας, να βρουν δουλειά όσοι θέλουν και να μην ξεχνάτε ότι όσο δύσκολα και να περνάμε πάντα θα υπάρχει κάτι καλό. Ανακαλύψτε το και χαρείτε το.

Μετά συγχωρήσεως,

Νώντας ο αραχτός




Πηγή: Το τέλειο βιογραφικό VS Αράζω... με τον νόμο - RAMNOUSIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου